Pagina's

donderdag 8 augustus 2013

familie Pauwels

Afgelopen twee weken was onze familie eventjes helemaal compleet. Mijn oom, mijn papa's broer, was nog eens in het land. Hij woont al een tijdje in Marokko en heeft daar ondertussen een prachtig kleding- en accessoirelabel gelanceerd: Max&Jan. Uit de shop bracht hij een paar hippe espadrilles mee van het merk bsided. Love them! Dinsdag moesten we helaas al weer afscheid nemen maar niet zonder een gezellig diner. We namen van de gelegenheid gebruik om enkele familiefoto's te nemen. Lou mocht een foto nemen van de volwassenen, wat ons allen spontaan deed lachen (met uitzondering van papie uiterst rechts die waarschijnlijk inzat met zijn fototoestel in die kleine onhandige handjes ;). De jonge generatie poseerde nog eens apart met links van ons mijn enige nicht(je), tevens meter/tatie van Lou, met haar vriend. We konden 'pepe Jan' natuurlijk niet met lege handen laten vertrekken en daarom knutselde Lou een fotokaart (met kusjes) en naaide ik een ritszakje met bodem (gezien bij Elisanna). Bij ons geen grote familiefeesten maar een kleine familie met stuk voor stuk verschillende karakters die raar genoeg heel goed passen en altijd gezellige feestjes opleveren. X






2 opmerkingen:

Mirlo Handmade zei

Ik ken jouw pepe Jan al heel lang en ga in november bij hem langs, want wil een winkel in het zuiden van Spanje starten met Max & Jan! :)
Doe zo verder, je maakt heel toffe dingen.
Chantal

pumps & luiers zei

wel jammer dat je je vader zo weinig ziet, maar maakt het weerzien zoveel leuker!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...