Pagina's

maandag 3 september 2012

Washi tape car track

Ik had vandaag een dagje verlof voor Lou's eerste schooldag (!) en had hem een naschoolse verrassing beloofd. De tipi maakte plaats voor een washi tape (of masking tape) auto circuit, inspiratie via Pinterest (needless to say). Ideaal voor de 12 autootjes die we gisteren voor amper 1,20 euro kochten op een rommelmarkt hier in de buurt.

Op de muren maakte ik ook enkele gebouwen voor het geheel effect :) 
En toen vroeg Lou: "Waar is de tunnel?"
Gelukkig had ik nog wat karton over.

De 1ste schooldag verliep verder vlekkeloos. Geen traantjes, droge broek, flink geknutseld, veel gespeeld. Ben benieuwd naar morgen :)

44 opmerkingen:

Emma Mona zei

WAUW!!!!!! En ook COOOOOOOL
Gij talent!

Pretty cool stuff zei

Schitterend gedaan!
Kan je je voorstellen dat er ooit een tijd was zonder pinterest? Mag er niet aan denken!!! O ja,...Lou is een echte jongen geworden!

Vero zei

zo ferm!!! Super dat de eerste schooldag zo goed verlopen is!

Vanessa zei

Waaaow,echt te gek!

Rianne van der Waals zei

Superleuk!

Vanessa zei

Nog een vraagje... wat is dat voor kast, met die ronde vakken? Ik vind hem fantastisch!

Ballétoile zei

Waw! How cool is that?!

Juliette zei

@ Vanessa: dit is de link voor de kast http://www.cappellini.it/portal/page/portal/new/webpages/cappellini/catalogue/product?p=code%253ACP_CS_1%253Bis_finder_result%253A0&lang=en

mama van vijf zei

Gij zijt gewoon een supermoeder!!!!

Juliette zei

Zegt de mama van vijf tegen de mama van een ;)

Polkadotjes zei

Keicool!

cindy [Inspirée Par Georgette] zei

Wauwie! Tof gedaan, deze moet ik onthouden!

atelier077 zei

Wat een leuk idee! Dat is wel een echte verrassing!

Fête des Gamins zei

Ideaal als bezigheid bij die laaaanngge eerste schooldag ;-) Amai hoe 'graaf' moet dat zijn om zo thuis te komen?!

de STOeFFERIJ zei

de max! Dat moet ik onthouden voor Jack. Echt fantastisch!

Riet zei

Tof idee, zalig uitgevoerd. Mooi huis heb jij!

Evi zei

amai wat tof!!!

JoChapeau zei

Lou heeft dat goed gezien ! Het parcours is de max, maar die tunnel is echt de max !

Oon zei

Een zalig idee en heel mooi uitgevoerd!

Marianne Norup - Dig-Mig zei

Super leuk, lang leve de Washi tape!!

Tante Jannie zei

Oh! Wat een tof idee!

Petits Pirates zei

Leuk he... en ja, als jongensmoeder moet je voorbereid zijn als het om tunnels gaat ;-)
Wat fijn dat zijn 1e schooldag zo goed ging. Hier in NL gaan ze echt pas veel later naar school. Dan zijn het al echte kleuters.

Jozefien zei

Mama heeft zich kunnen uitleven :-). Zalig gedaan!

Nowelja zei

En dan ga ik bij deze uwe post pinnen! Zalig!

Sweet Sienna Hope zei

Wauw, wat een super ideetje!!

Anne zei

Wauw! Wat een verrassing!

Inge zei

Wederom super-creatief! super-mooi! kei-cool.

René C.L. zei

Prachtig!!! Waar blijf jij tocg al die super ideeen en de tijd om ze uit te voeren halen? Wat ben ik fier op mijn dochter!!!

My Froley zei

wow ! This room is amazing !!! luckky boy !
http://myfroley.blogspot.com

Ine zei

Super leuk! Moet ik onthouden voor als zoonlief naar school gaat volgend jaar ;)

Maar wat ik mij afvraag: gaat dat daar nu makkelijk af/geen plekken/vermiste stukken verf/... Ik vind dat precies zo tricky die tapes :s

Juliette zei

@ Ine: Ik denk dat dat afhankelijk is van welke tape en van het soort muren (behang/verf/plaaster/...). Maar over het algemeen is die masking tape vrij onschuldig. heb ik de indruk. Het middelste huis is zelfs al wat losgekomen :(

Vanessa zei

Bedankt voor de link!

anne smits zei

Waaw!Ziet er super uit Julie!

Marina Grosemans zei

Heel leuk gedaan!!!
Ik ga je volgen.
Fijn weekend, lieve groetjes,
Marina

Jenske zei

Superzalig! Tof idee! Groetjes Jenske

difféerente zei

hi, I love the idea. well done. Actually i'd like to know where you found the white round ''shelves that we can see in the pictures.
thanks

Juliette zei

@ difféerente: thanks! here's the link for the shelves: http://www.cappellini.it/portal/page/portal/UI/webpages/cappellini/catalogue/product?p=code%3ACP_CS_1%3Bis_finder_result%3A0&lang=en

Revlie zei

geweldig idee!! Heb er ook een voor mijn zoon gemaakt, niet zo mooi als die van jou, maar Ruben is er blij mee :). Nu wil mijn dochter ook wat voor haar barbiepoppen. haha ;)

Anski zei

Wow what an idea!

Madeleen zei

Baie oulik! Ek hou ook van die geboue teen die muur! Jou seuntjie gaan baie lekker speel!

Initial Act zei

That's a great idea! very creative!

Ana zei

Que legal...idéia genial... vou fazer para o meu filho....

large plant pots zei

This is a very good post.
I am so glad that I came across it.

garden ornaments zei

Thank you for the inspiration!! it's a great idea!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...