Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Noorderburen

Wij wonen op 20 km van de Nederlandse grens en regelmatig brengen we dan ook een bezoekje aan onze Noorderburen. Vaak gaan we naar Sluis of Vlissingen maar vandaag reden we eens naar Oostburg, meer bepaald naar de Albert Heijn in Oostburg. Ik hou namelijk van buitenlandse supermarkten. Ik kan er uren in winkelen en geniet ervan om producten te ontdekken die ze hier niet verkopen. Niet enkel de andere producten maar ook de andere verpakkingen vind ik heerlijk!

Bij Albert Heijn hebben ze trouwens heel kindvriendelijke karretjes.

Alleen moeilijk om je kind nadien terug in de echte auto te krijgen...

Een deel van onze buit ;)
Origineel verpakte melk van het discountmerk Euro Shopper + stroopwafels + instantsoepjes met aparte smaken: chinese kip, rundvlees en koninginne?! + chocoladevlokken + pindakaas + speciale chipjes + chocoladevla + sunlight.

Bovendien brengt de supermarkt maandelijkse het magazine Allerhande uit, vol lekkere receptjes en leuke tips. Ook online te lezen!  

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel herkenbare producten hier op Bonaire! Alleen kosten ze hier stukken meer dan in Oostburg!

Elise
XX

Cathy zei

Sueprgezellig vind ik winkelen over de grens,wij wonen er ook nie zo heel ver vanaf en steken af en toe de grens ervoor over ,en de producten un aanbieding zijn echt de moeite vind ik zelf!
PS Lou is echt superschattig !
Cathy

Ruth zei

Ik steek ook regelmatig de grens over, maar vooral voor pampers, babyvoedig,.. De volgende keer stop ik eens bij Albert Hein! want dat ziet er leuk uit, Lou keek mee toen je blog las en zei, ikke ook autootje rijden!

bien zei

Ook wij rijden regelmatig naar Oostburg om te shoppen bij Albert Heijn. Ik vind het super om eens andere producten te proberen.
Het scheelt bovendien ook in prijs wat altijd leuk meegenomen is.
Jammer dat de 'Allerhande' bijna altijd op is.

Petits Pirates zei

Grappig! Ik zie een foto met producten waar ik wekelijks voorbij loop. Wij hebben hetzelfde bij Delhaize...

Noëmi zei

Lang leve AH! Na mijn verhuis uit MAastricht moet ik toch wel regelmatig terug om bepaalde dingen te kopen die het leven aangenaam maken. =)

My lovely life zei

Doen wij ook vaak!!!! Er is ook een leuk winkeltje op het pleintje in het centrum, met leuke interieurspulletjes. Is op de hoek. De koffiepads van AH zijn ook super, paarse zakken, de sterkste...en de pindakaas mèt stukjes èn de Allerhande pak ik ook graag mee (als ze er nog ligt, tenminste)

Katrien.

studiostik zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
lots of lili zei

Nog een fan van Appie Happie hier. Maar ik heb meestal pech, telkens ik er kom, is de Allerhande volledig uit. En 'k ben nog zo'n fan van de receptjes. Maar meestal ben ik getroost met de karrevracht aan lekkers die in mijn koffer zitten op weg naar huis ;-).

Naar 't schijnt komt er eentje in Roeselare, maar een uitstapje naar Oostburg is altijd mooi meegenomen.
Ik spring altijd even binnen in een prullenwinkeltje daar (de naam ontglipt me) waar ze toile cirée verkopen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...