Pagina's

donderdag 24 maart 2011

Sfeer * Ydee * Hay

Afgelopen weekend gingen we naar Sfeer (met dank aan onze tuinarchitect voor de kaarten!) in Flanders Expo in Gent. We gingen er wat inspiratie opdoen voor onze tuin in wording en weten weer waarvoor gewerkt! 


De fermste stand vonden wij die van conceptstore Ydee, Hoogpoort 33, in Gent.
Ik was op slag verliefd op de ontwerpen van het Deense designmerk Hay. De Ydee-dame omschreef de doelgroep van het merk als jonge ouders die van betaalbaar design houden. Jep, wij :)


Het tapijt Pinocchio had ik al vaker gezien in woontijdschriften en nu ik het 'live' heb kunnen bewonderen is't beslist, ik wil hem! Ons overwegend wit interieur kan wel eens een kleuropstootje gebruiken en dit tapijt is een kleur-bom! Elk bolletje vilt is trouwens met de hand gerold en aan elkaar genaaid!


Check de website van Hay voor nog meer fantastisch design! De zetel Round One van Leif Joergensen is precies het kleine broertje van onze Cloud :)


Voor wie ook nog wat woon-inspiratie wil opdoen, Sfeer is er dit weekend nog van vrijdag tot zondag!

3 opmerkingen:

Vink zei

Prachtig tapijt! Oprecht!
Enne, wat was de Maan-buit? :-)

Emma en Mona zei

Dat tapijt is zalig!
Ik wil dat ook voor in mijn slaapkamer!
En ik ben benieuwd naar jouw antwoord op Vinks vraag.

Juliette zei

We gaan pas volgende week vrijdag, maar dan in Iddergem (bij Denderleeuw). Nog een beetje geduld voor de buit-foto :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...