Pagina's

woensdag 24 november 2010

MyLittleSeat

Als we ergens gaan lunchen wil Lou -die volgende week al 10 maanden is- niet langer in zijn buggy blijven zitten. Hij wil wat vrijheid en net zoals ons aan tafel zitten. Zo ziet hij meer, kan hij overal aan, en dat is belangrijk om alles op de grond te kunnen gooien uiteraard... 
Het aanbod aan kinderstoeltjes in babyland is uitgebreid, maar toch vonden we niet onmiddellijk een geschikte oplossing. We zochten iets dat niet veel plaats inneemt en vooral ook veilig is. Lou kan al flink zelfstandig zitten maar hij wil alles gezien hebben, dus was het belangrijk dat hij goed vastzit. Na wat online windowshoppen kwamen we MyLittleSeat tegen op eBay, een handig opplooibaar stoffen zitje dat je in no time op elke stoel installeert. Bovendien is het zeer veilig, want ook aan de schouders zijn er verstelbare riempjes. Afgelopen weekend was de primeur en gingen we met Lou lunchen in een van onze favoriete lunchadresjes in Brugge: de Belegde Boterham. Lou was echt flink en wij genoten van de lekkere lunch! Wat misschien een nadeel lijkt is dat hij wat laag zit, maar dat bleek eerder een voordeel te zijn want zo kon hij niet aan wat op tafel stond. Ik had hem naar mij toe gedraaid en had voldoende speelgoedjes mee zodat hij zich niet kon vervelen. Kortom, een aanrader dus. 
Ps: Ik denk dat de betere naaisters dit met gemak zelf kunnen maken. Onderstaande tekening toont hoe het systeem in elkaar zit.

2 opmerkingen:

eline verriest zei

lijkt mij zeer handig!
kga ook eens googelen
thx voor de tip!

eline x (ex-klasgenoot)

Inge zei

Hmmm. 't Is inderdaad iets om eens van naderbij te bestuderen. Ik breng mijn patroonpapier mee met Kerst :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...