Pagina's

woensdag 11 augustus 2010

Flow


Opnieuw een leuke ontdekking dankzij mamie-s: Flow magazine! Als boekjes-addict had ik het natuurlijk al in de rekken zien liggen, maar ik dacht eigenlijk dat het eerder een spiritueel magazine voor 50-plussers was. Na de tip van mamie-s kocht ik gisteren mijn eerste exemplaar en het is de moeite waard het te kopen (6,95 €)! Het magazine is opgedeeld in 4 rubrieken: Simplify your life + Feel connected + Live mindfully + Spoil yourself. Toch een beetje spiritueel zul je denken, maar wees gerust, het blijft binnen de perken. Binnen die 4 rubrieken staat het vol interessante artikels, leuke shoptips, boekreviews, lekkere receptjes, maar ook... heel wat leuke prenten, knutseltips, weblinks, en vooral... bij elke Flow zitten er altijd goodies zoals bijvoorbeeld retro-postkaartjes, romantische briefpapier & envelopjes of hip inpakpapier! Deze keer zaten er 3 sjablonen bij, een aantal receptenfiches en wat stickertjes. Altijd leuk toch :) Ik denk er zelf aan om 1 van de sjablonen in te kaderen, zo mooi zijn ze! Een abonnement heb je al vanaf 40 euro! 


Daarnaast is er ook een Flow-blog met wekelijkse updates en gratis downloads zoals prenten en labels: zie hier!
En tenslotte is er ook nog een Flow winkeltje waar je o.a. de Flow agenda en de boeken van de Flow boekenclub kan kopen! 

1 opmerking:

mamie-s zei

Het is de max he!
Ik ben ook o zo blij dat ik het leren kennen heb.
En euh mercie om mijn naam te vermelden he!!

groetjes
sarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...