Pagina's

vrijdag 2 juli 2010

Julija's shop!



Donderdag was ik in Antwerpen voor de eerste soldetjes. Er was geen wolkje aan de lucht en de temperatuur steeg al snel tot 30°. Geen ideale shop-condities dus. Maar een echte shopaholic laat zich niet ontmoedigen door wat hitte en blijft zoeken naar dàt ene koopje dat de ganse rit goed maakt ;) De zoektocht liep langs Sissy Boy (leuke witte broek aan -50%), Zadig & Voltaire (donkerblauwe broek aan outletprijs!), G-star, Bensimon, All Saints (nieuwe winkel in de Kammenstraat met originele UK-fashion, 2 pulls aan -30%), Habitat, Pépé Jeans (zomers pakje aan zomers prijsje), en nog tal van hippe winkeltjes. 
Op de terugweg naar 't Zuid -waar we steevast de auto parkeren- zag ik in de Nationalestraat voor het eerst Julija's shop, een gezellig winkeltje met stoffen, wol, knopen, garen, lintjes enz! Je moet weten dat het aanbod aan leuke stofjes in Vlaanderen nogal beperkt is, wat van dit winkeltje een leuke ontdekking maakt. Helaas was het niet evident om met 4 shoppingbags in elke hand stofjes en lintjes uit te kiezen...
Ik was dan ook aangenaam verrast toen ik 's avonds de online store/blog ontdekte!! De blog wordt regelmatig geüpdatet met nieuwe stofjes die je via e-mail kan bestellen. Voor de lezers uit het Antwerpse is er elke 2de donderdag van de maand breicafé!! Een gezellige bijeenkomst van breisters terwijl Julija (?) je helpt bij het opzetten van de wol ;) Ik wou dat ik zo'n winkeltje achter mijn hoek had, pfff.






Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...