Pagina's

woensdag 13 augustus 2008

Paperchase!







Jaren geleden ontwikkelde ik een liefde voor schoolmateriaal, van papier tot schrijfgerief, tot schriftjes en verfpotjes. Met 1 september in zicht geniet ik volop van alle reclameblaadjes die nu in de bus vallen en laatst verloor ik helemaal de tijd uit het oog in de "back to school" rayon in de Colruyt (toen heb ik trouwens mijn DYMO labelmaker gekocht ;) Voor mensen met dezelfde fetisj kan ik bij je volgend bezoek aan het Verenigd Koninkrijk ten zeerste Paperchase aanraden! Een winkel vol -de naam zegt het al- papier, zowel inpak-, als schrijf-, als knutsel- en kaftpapier. Maar vooral hun collectie wenskaarten maakt het de moeite waard het Kanaal over te steken. Bij mijn laatste bezoek aan Londen in 2005 kocht ik een "Happy birthday" wenskaart, en hij ligt hier nog steeds te wachten op een gelukkige jarige :) Te mooi om te versturen eigenlijk. Voor de nieuwsgierigen bestaat er ook een site van de winkel : http://www.paperchase.co.uk helaas kan je enkel online shoppen als je in het VK woont.

1 opmerking:

Anoniem zei

Julie, leuk dat je je blogspot weer up to date hebt gemaakt. Ik volg alles op de voet wi!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...